Twins.

Jag bli så trött på folk. Fy fan. Varför faller man alltid för fel killar? Ni får
ursäkta, min blogg handlar väldigt mycket om mina tankar och problem för
tillfället men jag måste skriva av mig lite. Det var ju tur att det inte hann gå
speciellt långt iaf.. men 3 veckor fick han ju av mitt liv. Visst om en kille är
en player, då är det ju bara skita i honom och gå vidare, för man går inte
miste om nånting vettigt ändå.. men den här killen, aaah. Ena sekunden helt
underbar, andra sekunden totalt ointresserad, sen ska man börja ragga på
mina vänner.. Aja, jag ska inte sitta här och tråka ut er längre.. jag fick ju trots
allt med mig en kille hem igår, haha. Blev en impulsfest vid halv 11, och nu
har jag en viss A liggandes i min säng. Vi ska precis äta frukost, sen måste
jag slänga ut honom för vi ska dra och fira midsommar :)
På tal om det - Glad midsommar allihopa !

Kommentarer
Postat av: caroline

svar : vem är A ? :P inte alex dahlen va?

2008-06-20 @ 14:42:59
URL: http://karulin.blogg.se/
Postat av: emma

låter som singellivet leker med dig Maddie :)

2008-06-22 @ 16:05:57
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0