Vätternfestivalen Dag 1.

Nu är jag äntligen hemma, har precis ätit lite kyckling och grönsaker.
Höll på att dö av hunger så jag åkte hem på 4 minuter tror jag, haha.
Nytt rekord antar jag. Måste byta kläder och fixa till mig lite nu, för om
en halvtimme ska jag möta Anna o Co. i stan :) Hon var uppe hos mig
idag och permanentade håret, det var inte jag som gjorde det dock..
(tur det kanske :P) utan Ida, den nya frisören. Blev skitbra !

Jag förstår verkligen inte vad det är med mig för tillfället. Jag brukar
alltid vara glad och sådär men just nu känns allt så meningslöst och
jobbigt. Igår när jag var på UM fick jag en tid hos Kuratorn, så jag ska
dit nästa vecka. Får se om det hjälper något, annars får vi hoppas att
det här bara är ett kort depressions-återfall som går över snart :)

Nae nu måste jag sätta fart. Vi ses på stan motalabor ;) Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0