Fredag!

Trevlig kväll igår. Somnade ca. 04:30. Fredag idag, vaknade för ca. 10 minuter
sedan. Nu blire jobb i ett par timmar, efter jag gjort mig iordning lite förstås, sen
är det Vätternfestivalen som gäller. Förhoppningsvis mer folk, mindre regn och
ännu roligare än igår :) Jag åkte virvelvinden igår btw, lätt värt 30:-.. mellan 23 o
01 satt vi och chillade på McDonalds. Jag hade inga pengar men fick ändå i mig
1 cheese, salladsblad och ½ McFlurry, det ni ! Det är tur att man har sina vänner,
 haha ;) På vägen hem mötte jag mina två favoriter.. då blev det skitsnack i sådär
1-2 timmar. Sen blev det för kallt, så jag åkte hem till sängen. Ja, det var en rolig
kväll igår helt enkelt :)

Nää nu är det väl bäst att jag gör mig iordning, vill hinna träffa Cissi lite innan
hon slutar / går på semester :) Trevlig helg och allt sånt där. Puss !

Kommentarer
Postat av: Erica

Du har blive ''tagen''. Kolla i min blogg ;)

2008-06-27 @ 12:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0