☆ Vätternfestivalen Dag 3 !

Hahaha herregud :D Jag som trodde fredagen var händelserik ! Vilken jäkla
kväll alltså.. tyvärr kan jag inte skriva allt här, då skulle ni nog sluta läsa min
blogg helt, haha ;) Är hemma hos Carro nu, sov här inatt. Eller inatt kan man
väl inte säga.. kom hit vid 7 imorse ;) Var på festivalen tills de stängde, såg
Noice, träffade E-type i virvelvinden, satt i öl-tältet osv. Efteråt blev det brygget
med "brorsan" och S. Sen gick jag runt lite i stan med H.. Träffade 2 snygga
skåningar vid peckas. Följde med dom på efterfest hos nån dude :D haha.
Mer än så behöver ni inte veta.. Jag hade skitkul iaf :) trots att allt inte blev
riktigt som jag ville.

Sitter och väntar på att Carro ska vakna nu. Då ska vi göra pannkakor !
Börjar bli hungrig känner jag.. Sen ska jag väl vara här hela dagen, orkar
inte göra något. Som tur är så är jag inte bakis :) Dock väldigt seg, haha.
Aja, bloggar mer senare. Har massor filmer och bilder som jag ska visa ;)
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0