@ work.

Ah, vilken dag ! Stress, stress, stress. Det är tur att det bara är roliga saker,
annars skulle jag vara helt död nu, haha. Imorse fick jag stressa lite eftersom
jag låg och chillade lite för länge i sängen. Men jag kom bara nån minut för
sent som tur är. Då fixade jag naglarna på Cornelia.. det blev franskt med en
liten blomma på :) Sen vaxade jag benen på Anna.. usch, jag kände mig
jättedum när hon fick så ont, haha. Men det blev lent och fint sen iaf ;)

Annars har det varit fullt upp hela dagen, massor som kommer in och vill
vaxa benen. Bli fina till beachen ni vet ;) Aa just det, idag bjöd världens bästa
Cissi mig på lunch också.. grekisk sallad från McDonalds, det var inte helt
fel kan jag lova !

Nee nu måste jag gå tillbaka, ska snart ha en vibrationsinstruktion.. efter det
ska jag o träna en timme eller två, så jag bloggar mer senare ikväll :)
Tyvärr glömde jag kameran idag igen, såklart. Men jag har lite bilder i mobilen
ni kan få se.. :) Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0