6 timmar och några sushi-bitar senare..

Kit tog med mig in till Linköping för lite shopping och sushi på vårat ställe :)
Mmm jag älskar sushi. Ni som inte smakat måste göra det, hur gott som
helst ! Dock inget för töntar..  som min bror tex, haha. Köpte med oss några
bitar hem till mamma och pappa, eftersom dem aldrig har testat det.. dom
gillade det faktiskt :) Pappa är som jag - äter allt, så jag visste att han skulle
tycka om det. När Kit kom till mig i förmiddags hade han med sig rosor och
ett gulligt kort.. han är bäst. Älskar dig Kit :)

Köpte bara ett block på Åhléns idag, försöker hålla i mina pengar så gott det
går nu eftersom vi åker till Stockholm om mindre än 3 veckor (!!) Då ska jag
köpa en Satinjacka från AA, och kanske ett fodral också om jag har råd :)
Om ni visste hur mycket jag längtar !

Ikväll blir det Melodifestivalen/Andra chansen och massor mys här hemma.
Skulle egentligen gått ut ikväll eftersom jag fick fribiljetter av Juhanna till
Bolaget.. men varken hon, jag eller Kit är speciellt festsugna så vi skiter i det.
Det här är min sista kväll med älskling också, för imorgon åker han tillbaka
till Karlskrona igen och då kommer han inte hem förrän om 2 veckor : /

Nu ska jag pilla lite med designen och läsa favoritbloggarna :) Puss !

Kommentarer
Postat av: Eluään

Jag har aldrig smakat sushi,men jag ska försöka våga mig på det någon gång snart:P
*
Förresten: Du borde skriva ett inlägg med dina favoritbloggar! Skulle vara roligt att läsa vilka bloggar du följer om dagarna ;)
Puss

2008-03-08 @ 18:29:12
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: soffan

Det är så härligt när du skriver "om jag har råd". Det känns bra att det finns bloggare som skriver bra utan att vara miljonärer om du förstår vad jag menar! :)

2008-03-08 @ 19:00:40
URL: http://zophieelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0