Black.

Hellu :) Internet har varit sjukt segt hela dagen, det är därför jag inte kunnat
blogga någonting tyvärr. Förut var jag iväg o tränade i 2 timmar, det var roligt ;)
Sen när jag kom hem var jag så trött så jag sov till klockan 8, haha.
Nu har jag sett lite på tv och sådär.. Det är ju 100 höjdare nu :D skitroligt !
Men jag är fortfarande trött så jag kommer nog somna direkt när det är slut.

Bilddagboken
har gjort om sin design nu såg jag.. Jag har bara sett framsidan
än så länge eftersom internet är så segt att det inte går att logga in. Jag vet inte
vad jag ska tycka - jag gillade det nog bättre förr. Eller vad säger ni?

Tillbaka till 100 höjdare :) Puss.


Förresten :D Imorgon kommer det dyka upp en tävling här i bloggen,
vinstpris sponsrat av Aldora! Det får ni inte missa :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag gillade det bättre förr. Hatar verkligen den nya designen. Plus att ingenting funkar längre.

2008-03-17 @ 23:54:33
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: Eluään

Jag gillade bilddagbokens design bättre förr. Det här segar som fan, men jag hoppas att det lsöer sig snart!
Kul med tävling i bloggen :)
Ha en bra dag Maddie :)

2008-03-18 @ 07:27:47
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Helena

Ja, borta vid serietidningarna. Eller till höger om dom, typ.

Ja, verkligen. Jag vill ha tillbaka den gamla. Man borde åtminstone få välja vilken man vill använda.

2008-03-18 @ 11:05:23
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0