Brev från polisen.

Kom hem för en timme sedan, har suttit och printat kommentarer här och
på lunar som Sebastian har skrivit till mig. Det är en kille som gick i min
klass 7-9, men efter vi slutat nian fortsatte vi att ha kontakt.. tillslut spårade
ur och han blev helt besatt, började trakassera mig och min kompis och
skriva massor anonyma kommentarer här och på andra ställen.
Idag fick jag ett brev från polisen - jag ska dit på fredag för att han har anmält
mig och C. Vi har försvarat oss och sagt att han ska lämna oss i fred, och
bara för det har han anmält oss. Jaha.. Men jag är inte orolig iaf, jag vet ju att
jag inte har gjort något så :) Sen har jag ju alla kommentarer som bevis.
Men man blir ju så jäkla arg.. för om det är någon som ska till polisen så
är det ju Sebastian efter allt han gjort och sagt till oss ! Aja.

Dålig dag idag. Ska vila en stund, sen göra mig iordning och ta bussen till C.
Sover där inatt :) Imorn ska jag till platen på möte, sen ska jag hem o sova.
Sova hela dagen. Om ni visste hur trött jag är på allt?! Speciellt den här staden
och alla människor här. Fy fan. jag vill härifrån.

pusshejdå.

Kommentarer
Postat av: miriam

starkt jobbat! stå på dig bara, hoppas han får straff!

2008-03-04 @ 18:25:43
URL: http://baalens.blogg.se
Postat av: Deny

Jag vill också bort, fast härifrån då..

2008-03-04 @ 21:03:59
URL: http://denying.blogg.se/
Postat av: sandra

men shit, fan vad läskigt det där lät :S det finns då skumma personer..

2008-03-06 @ 17:00:07
URL: http://itssandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0