Drama drama drama.

Alltså.. Jag hoppas att ni inte får fel uppfattning av mig - jag är absolut inte
negativ, falsk eller en sån som snackar skit om personer. Den där listan
men mina favoritbloggar (och de jag tycker mindre om) skrev jag för att jag
tänkte att det kunde vara kul. Och för att flera personer bett mig att skriva
en sån lista.. Men oooh, så mycket kommentarer jag fått efter det !

Iallafall.. jag vill dela med mig av en kommentar som jag fick från Modeakuten.
Läs och njut.

Såhär skrev jag om henne:
Modeakuten Jag vet inte om jag tycker denna blogg är seriös längre..
jag har fortfarande inte fått mina jeans som jag vann i januari (?)


Och detta fick jag som svar:
"tack vad gullig du är som sitter och häver ur dig skit i din blogg om mig.
Dina Jeans är skickade och tycker du skall göra en förlus och stöldanmälan
till posten i stället för att sitta här och gnälla, Jeans VAR HEEELT GRATIS!!!
men du tycker kanske jag skall lägga pengar på att skicka ut ETT PAR NYA
GRATIS? vad vet jag.. trist med så otacksamma människor som dig.
"

Mitt svar:
Jag är inte otacksam, jag är bara tillräckligt smart för att inte gå på
det där med att de "kommit bort på posten". Men det är lugnt, jag behöver inga
jeans.. tycker bara det är sjukt dålig stil!


Det lustiga är att först glömde hon bort att skicka jeansen, sen kom de bort
på posten.. jäklar vilken otur de måste ha! Inte förrän den 6 mars, efter att jag
mailat dem och frågat vart jeansen höll hus, fick jag det här svaret:

"Hej kan vara jag som glömt bort det ett par sek i all stress. jag skall kolla upp
det senare idag om jag fått iväg det eller vad som har hänt just nu har jag ingen
koll på vad du valt för jeans men skall kolla upp detta under dagen och se till att
de kommer iväg. nej ursh de skall inte behöva ta så lång tid det ber jag om
ursäkt för.
"

Men ja, nu har dom som sagt kommit bort på posten.. och det är jag som är
the bad guy :) Puss påre.

Ibland måste man få avreagera sig ;)

Kommentarer
Postat av: Tereze Kirch

När skrev hon att det var ditt fel?

2008-03-14 @ 20:04:12
URL: http://terezekirch.blogg.se
Postat av: jannaa

gu ja tror att det är ngn som har ätit nässelsoppa , eller vaknat på fel sida? tereze?

2008-03-14 @ 20:08:00
URL: http://jannaas.blogg.se
Postat av: Emma

Hon verkar helt vrickad, pinsamt att inte våga erkänna sina misstag!

2008-03-15 @ 17:12:04
URL: http://femtondejuli.blogg.se
Postat av: Tereze Kirch

Nope Janna, just curious :)

2008-03-15 @ 23:05:36
URL: http://terezekirch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0