Fredag.

7 timmar senare. Nu har jag fått en massa gjort :) Varit på Carlsund
och lämnat tillbaka skåpsnyckeln hos vaktmästaren och mött Juhanna.
Promenad genom Varamon hem, handlat massor grejer åt mamma
på Östenssons. Tagit en promenad med C och hämtat ut tågbiljetterna
och köpt Okej und FRIDA. Minns inte när jag köpte de tidningarna sist !
Måste vara 3-4 år sedan iaf, haha.

Kit kommer hit vid 9 nångång, då ska han få nybakade muffins som jag
ska baka nu :) Lägger in muffinsreceptet här sen, det måste ni testa !
Noblesse och grejer i, asgott. Måste hinna städa lite innan han kommer
också, så det är väl bäst att jag sätter fart nu kanske ;)

Vad ska ni göra ikväll då?
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0