Fredag.

Hej allihopa, allt bra? Med mig är det sådär.. Har känt mig lite ur form
hela veckan egentligen, vet inte varför. Jag är väldigt trött på alla falska
"vänner".. Vet inte varför man fortsätter att vara kompis med dom, man
mår ju bara dåligt.

Ikväll ska vi fira Caroline :) Egentligen borde jag va hemma o vila upp
mig så jag blir frisk till måndag. Jag har ju varken dricka eller pengar
heller, haha. Men Carro är min bästa kompis, så jag hänger med för
hennes skull.. Det blir ju bara en chillkväll med några tjejer och mat på
Med eller Utan, så det är ju inte så ansträngande :)

Håller fortfarande på med storstädningen i mitt rum - rensning av kläder,
under sängen, gamla böcker och annat skit.
Allt ska rensas och slängas!
Ska bli så skönt när det är klart, då ska jag försöka ha ordning jämt :)

Tillbaka till städningen nu.. Hoppas ni får en mysig dag :) Puss <3

Kommentarer
Postat av: Eluään

Hoppas att du känner dig bättre senare och att du får en jättebra dag;) Hälsa Carro grattis från mig ;)

2008-03-28 @ 15:13:00
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0