Godmorgon.

Bra dag idag. Dock har jag sovit lite halvdåligt under natten.. och vaknade redan
klockan 7 när Kit ringde. Idag ska jag till Med eller utan på möte med Lena, sen
ska jag köpa en tidning på pressbyrån, kolla in Kenza i Ur & Penn's skyltfönster
och ta en promenad med Juhanna :) Vad ska ni göra idag?

Vet ni hur jävla arg jag var igårkväll. Kenza sa att man bara fick köa från och
med onsdagkväll! Alltså dagen innan konserten :S. Och vi har ju bokat
tågbiljetter till torsdag veckan innan........ Nu får vi hoppas att det går att boka
om biljetterna, annars får vi helt enkelt åka dit på torsdagen som vi tänkt, och
gå runt i Stockholm i en vecka som några jäkla luffare, hahah. Så komiskt.
Alltid är det något som ska krångla! Aja, vi får väl skylla oss själva som inte
kollade upp sånt innan.

Usch vad jobbigt det är att inte ha Photoshop på datorn.. jag som använder
det dagligen i vanliga fall. Jag har hållt på med Isabelle's design i tre dagar nu,
men jag kan inte göra klart den förrän jag har fixat photoshop. Får göra det idag,
jag vet att pappa har PS 7.0 på en skiva här hemma nånstans :)

Idag ska jag även skriva mina favoritbloggar! Ska göra det nu direkt så jag
inte glömmer bort det en gång till ;) Men jag hade helt enkelt inte tid igår..
Juhanna kom hit och vi kollade på Rent hus och Grey's tillsammans och åt
morötter med dip :) mums. När hon åkt hem blev det Fråga Olle, som Natacha
Peyre
gästade, sen Playboy mansion, Seinfeld och sedan ett telefonsamtal på
nästan 3 timmar.. Såå, jag hade fullt upp ;)

Nahe, nu blir det mat! Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Filippa

svar: Tack så mycket! va glad jag blir :)

2008-03-13 @ 12:40:40
URL: http://gillofilippa.blogg.se
Postat av: Kim Ekholm

sv* hehe jag gör typ det samma=P

2008-03-13 @ 12:54:45
URL: http://kimza.blogg.se
Postat av: Eluään

Idag har jag först varit i skolan och sen nu ska jag bara slappa hemma och titta på TV, sitta vid datorn :) Kul att du ska skriva dina favoritbloggar snart ;) Puss!

2008-03-13 @ 13:25:08
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Amanda

Tack! vad gulligt..
Lycka till med Beach 08, jag har också ett sånt projekt;)

2008-03-13 @ 13:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0