Hair used as food-ingredient

Allt bra med er? Här är det helt okej :) Älskling åkte nyss, han skulle fixa
lite saker och jag behöver städa. Får aldrig något gjort när han är här, haha.
Förut var vi på stan med Carro o Oscar.. fikade på Med eller Utan o gick runt
o kollade lite :) Mycket trevligt. Eftersom jag inte ätit någon lunch tog jag en
Grekisk sallad, skitgott.. men jag hann inte äta så mycket förrän jag hittade
ett hårstrå i min mat. Det är bland de äckligaste som finns!
Men jag gick o sa till och då fick jag en Pago-juice i kompensation, höhö ;)

Nahe nu ska jag städa... Sen blogga ännu mer, äta och mysa framför tv:n.
Det låter bra va? Puss :)

image2144


Kommentarer
Postat av: Eluään

Hoppas att du får en jättebra kväll Maddie:)

2008-03-20 @ 19:06:09
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0