Höjdpunkt of the day.

Nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag :) Har sett på Du är vad du äter,
Gordon's kitchen nightmares, debatten med blondinbella, och Seinfeld
under kvällen. Jäkla massa tv-tittande! Dagens höjdpunkt var helt klart
min vän Carro i fodralet från Gina tricot (som jag bloggade om lite längre
ner
) Haha hon är så kort så det blev som en långklänning på henne :D
Riktigt roligt, synd att jag inte tog bilder !

Kvällens höjdpunkt var Blondinbella på tv och nattens höjdpunkt var absolut
när Natta (hon som jag hade med på min favoritblogg-lista) skrev till mig att
jag inte fick vara med i hennes tävling, som hon har på bloggen, längre :D
Hahaha :) Jag gillar sånna där människor som tål lite kritik!

Nahe, nu ska jag se på Jay Leno.. Hoppas att det inte är ännu ett gammalt
avsnitt ikväll. Jag börjar få Jay-abstinens, haha ;) Sov gott ! Puss.

Kommentarer
Postat av: Amila

haha vaddå? varför fick du inte vara med på henens lista? ahaha :) asså bra blogg du har tjejen :) hihihi

2008-03-14 @ 18:01:59
URL: http://alima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0