Lördag.

Dåligt med bloggning idag.. jag har suttit vid datorn nästan hela dagen, men jag
har inte haft någon ork att blogga helt enkelt. Ingen fantasi heller för den delen.

Igår var det en riktigt trevlig kväll :) Först drack vi ett glas vin hemma hos
Carro, och efter det åkte vi in till stan och åt på Med eller Utan. Jag tog en
Kyckling/chili-baguette och en caffe latte efter. Jättegott. Lite senare kom Filip o
Juha och gjorde oss sällskap, och sen hängde vi med dem hem till någon Erik :)
Men där stannade vi bara i nån timme.. sen åkte vi hem.
Bussturen hem var den värsta någonsin. Hade det inte funnits alkolås hade jag
absolut trott att chauffören var full ! Han körde i 200km/ h och i varje sväng
kändes det som om bussen skulle vippa. När det var en kille som skulle gå av
stängde chauffören dörrarna och började åka. Så killen som gick av klämdes :S
Alltså.. sånna där borde få sparken direkt !

Idag sov jag länge. Och då menar jag LÄNGE. Har inte sovit så länge på flera år,
haha. Men det var skönt :) Sen dess har jag bara slappat - Suttit här, kollat på tv,
ätit (onyttig dag idag), planerat stockholmsresan och pratat i telefon :)
Har varit en mysig dag idag, men den har gått lite väl fort tycker jag.

Nu ska jag snart gå ner till mamma o pappa och kolla på tv, ska bara skicka
iväg ett par mail först :) Får se om det blir någon mer bloggning idag, jag är inte
på humör som sagt.. men annars är jag tillbaka imorgon ;)

Måste bara få ur mig en grej: Kenza har verkligen sjunkit i mina ögon!
Jag älskade hennes blogg för bara några veckor sedan, men på sista tiden har
jag tröttnar mer för varje dag. Det är inte kul att se hennes outifts för jag tänker
bara "det där har hon fått gratis, och det, och det.. och det där skulle hon aldrig
kunnat köpa utan oss läsare
" liksom.. hon är ju inte dödlig längre! Hon är en
levande reklampelare.. Och vilken attityd tjejen har fått nu när hon blivit "känd"
Jag tycker det är synd att media och kändisskap gör såhär med människor.

Det var allt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad kul att du kanske ska på Exposed! Hoppas vi ses isf :)

2008-03-29 @ 20:17:50
URL: http://jessiem.blogg.se
Postat av: Eluään

Skönt att sova länge ibland, sova ut riktigt bra så att säga:) Hoppas att din kväll blir bra och trevlig! Puss!

2008-03-29 @ 20:37:52
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Emma

Jag håller helt med om Kenza, hennes blogg har blivit mycket sämre nu. Synd att hon ska tjäna så mycket på sin blogg när hon inte skriver någonting nästan.

2008-04-02 @ 11:17:23
URL: http://femtondejuli.blogg.se
Postat av: jess

dumma busschafförer:P

2008-04-02 @ 23:39:11
URL: http://chessdo.blogg.se
Postat av: Johanna

Håller definitivt med om Kenza! Jag älskade typ henne innan, hennes utseende, hår, blogg, allt men nu känns hon så tråkig och uttjatad. Det verkar som att hon tror att hon är SÅ cool bara för att hon är kompis med Michaela Forni, och tillsammans med hennes lillebror.

2008-05-02 @ 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0