On the edge.

Fy fan vilken tandvärk jag har.. hela kinden är svullen på insidan. Tur att det
finns Ipren, annars hade jag inte kunnat äta. Snart ska jag göra mig iordning
och gå in till stan för att möta Juhanna. Vi ska kolla lite på Myrorna för hon
skulle köpa kläder till nån maskerad eller nåt :) Sen efter det ska jag gå förbi
korpen o träna lite. Och ikväll blir det mys framför tv:n.. själv. Har varit massor
bråk här hemma under dagen, så jag ska försöka hålla mig undan resten av
dan.. jag orkar helt enkelt inte mer.

Imorn kommer älskling hem äntligen :) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i
helgen - bio kanske.. om det finns någon bra film vill säga. Annars blir det nog
bara mys.. vi måste passa på för han kommer vara borta massor framöver : (
Flera helgtjänster efter varandra, så det är först i slutet av April allt blir som
vanligt igen.

Förövrigt måste min telefon in på lagning igen. Jävla skittelefon alltså.. det
var typ 2 månader sedan jag lämnade in den sist! Nu har knapparna gått
sönder igen, och vissa funkar inte alls när man trycker på dem.

Aa just det.. jag va inne o kollade Bilddagboken nyss. Nästan 2000 sidor i
forumet med folk som klagade över den nya designen. Jag håller med folk
till viss del - den nya designen är mycket sämre än den gamla, men jag
tycker att det är lite töntigt att skriva "FY FAN VA KASST TA TBX DEN GAMMLA
DETTA SUUUUUGEEEER KUUUUUUUUUUUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET GÅR SÅ
FUCKING MKT SEGARE MED :@ FY FAN JAG BYTAR TILL FACEBOK IST FY
FAN ASSÅ JÖFFLA NOOOBS SOM gjoRDE BDB -.- FYY FAN" som vissa
personer skrev. Det är väl liiite överdrivet kanske :D  Men visst, jag hoppas
också att de byter tillbaka till det gamla snart.

108460-2142

Kommentarer
Postat av: Eluään

SVAR: Ja, det är asbra att ligga på Mest aktiva-listan nu eftersom besökarna bara ramlar in :)

2008-03-18 @ 14:56:57
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: caroline

nya designen suger ju, men annars är det typ inget fel ju!:) de hade kunnat ta andra färger ikoner osv..

2008-03-18 @ 18:01:31
URL: http://karulin.blogg
Postat av: Mikaela

Asch, de lar ju inte byta tillbaks.
Om nan vecka har alla vant sig.. det ar alltid likadant.

2008-03-18 @ 22:46:32
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: linda

nya bilddagboken är så jävla ful! hoppas verkligen att de byter tillbaka igen ;P

2008-03-19 @ 13:17:34
URL: http://nerdy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0