Once and for all.

Nu återställer jag stil-och kodmallarna för sista gången, och hoppas
att det där jäkla problemet försvinner. Jag fattar verkligen inte vad det är
som kan vara fel :S Blir så trött på skiten, haha.

Snart ska jag lägga mig i sängen och se Gordon's kitchen nånting och
Seinfeld :) Efter det ska jag sova direkt. Imorn ska jag vara på polisstationen
klockan tio så jag måste gå upp vid 8 nångång, blää. Skönt att ha det gjort
iaf
! Hon vi skulle till är sjuk. Vid halv 3 ska jag till Carlsund och prata med
syon, vaktmästaren och kuratorn.. men eftersom dom 3 alltid är ute, sjuka
eller bortresta antar jag att jag får åka hem lika fort som jag kom dit ;)

Nu har vi bokat tågbiljetterna till STOCKHOLM! Ännu ett steg närmare
konserten.. Det kommer bli helt underbart :) Som det ser ut nu kommer jag
få massor med pengar över till shopping också.. American Apparel here
I come ! Nae vars, nu ska jag ta och lugna ner mig lite haha ;) Var det nån
som såg Du är vad du äter ikväll förresten?
Fy fan vad jobbig hon tjejen var, betedde sig som 16 trots att hon är 37 år.
Och varför fick hon all mat levererad till dörren för? Hon ska väl behandlas
som alla andra, även om hon är nån rik stockholmsdiva.

Back to bed. Sov gott ! Puss puss.

Kommentarer
Postat av: jannna

hahahahha för hon är dominica madde , hon är känd thats why , som blondinbella tror du inte hon hade fått maten hemlevererad ?

2008-03-06 @ 22:24:46
URL: http://jannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0