Onsdag.

Förlåt för alla dessa tråkiga, negativa inlägg och dålig uppdatering. Jag har
det väldigt jobbigt just nu som ni vet.. allt är skit. Börjar även bli sjuk igen : /
Men jag ska försöka vara lite mer positiv, trots att jag mår dåligt :) Idag ska jag
ut på en långpromenad.. hade tänkt träna, men det är ju inte så bra när jag har
ont i halsen. Sen när jag kommer hem ska jag bara vara hemma och ta hand
om mig själv.. sola, spa, mys framför grey's osv :) Det gillar vi.

Nu ser bloggen bra ut igen :)
När jag får tid och ork ska jag göra om designen,
även hjälpa några av er med en ny design. Jag har helt enkelt inte haft tid med
det än .. Men jag lovar att jag inte har glömt bort er ;)

Nahe om man skulle gå ut i solen nu då.. Älskar det här vädret, även om det
skulle kunna vara liite varmare :P Ha en bra dag allihopa! Puss puss.

Kommentarer
Postat av: soffan

Hoppas att du också får en bra dag! :)

2008-03-05 @ 15:09:45
URL: http://zophieelisabeth.blogg.se
Postat av: Eluään

Hoppas att du mår bättre snart :)

2008-03-05 @ 22:31:16
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0