Påskafton !

Inte på blogghumör idag.. har massor annat att göra. Och ingen dator heller
för den delen. Kit tog hem sin dator igår så nu lånar jag pappas igen.. Som tur
är får jag låna Kits dator igen nästa vecka :) vilken tur att jag har honom va?
Höhö. Jaha, vad ska jag göra idag då.. mest ta det lugnt ser det ut som.
Inte så mysigt att springa runt på stan eller festa när man har urinvägsinfektion.
Mamma o pappa ska bort ikväll, och min bror ska över till grannen.. så jag blir
ensam hemma. Får se om någon kommer hit eller om man ska hitta på något
själv istället.. det är ju inte varje dag man har hela huset för sig själv. Men nej,
det lutar nog åt det första alternativet ;)

Nya tågbiljetter bokade till Stockholm. Nu åker vi den 31:a istället :)
Det blir bra. Jag längtar sjukt mycket.. o nu har jag fått ihop en jäkla massa
pengar också, så om ni vet någon bra affär som ni tycker att jag ska besöka
kan ni ju lämna en kommentar ;) American Apparel lär det ju bli iaf !

NU --> Dusch !

Kommentarer
Postat av: Helena

H&M. Dom har sjukt mycket snyggt där. Inte som här i Motala.

2008-03-22 @ 13:17:01
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: Eluään

Hoppas att du får en jättebra påskafton! :) Puss

2008-03-22 @ 13:28:01
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Anonym

http://www.motalatidning.se/nyheter/artikel.asp?id=62636

Artikel om eran fiende som anmälde er. Läs den med nöje.

2008-03-24 @ 19:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0