Söndag.

Äntligen Söndag! Haha, det är nog första gången jag tänkt så i hela mitt liv :D
Jag är ledig fram tills Onsdag, så ingen söndasångest här inte.. Idag ska jag
bara vara hemma och ta det lugnt. Jag har varit iväg på något varje dag den
här veckan så fy fan vad skönt det ska bli :)
.. eller ikväll ska jag iofs iväg o träna med Carro, men det är ju bara roligt !

Kom på en ganska rolig grej.. i fredags när jag sov hos Juhanna så vaknade
jag mitt i natten av att jag låg o skrattade, hahah. Juhanna vaknade också och
hon frågade vad jag höll på med. Jag minns att jag svarade något i stil med
"jag drömde en jätterolig dröm om Susanne, du vet hon hemkunskapsläraren
på Marieberg
" sedan somnade jag om igen. Så typiskt mig det där! hahah.

Nahepp, nu ska jag läsa några av mina nya tidningar som jag köpte i veckan :)
I'll be back later! puss.

image2136

Kommentarer
Postat av: Eluään

Skönt för dig att vara ledig fram tills onsdag:D

2008-03-16 @ 16:23:17
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0