Söndag.

Hej på er. Sov länge idag, det behövde jag. La mig vid 2-3 inatt när mamma
och pappa kom hem. Pratade med Carro i telefon i nästan 3 timmar, haha :)
Tur att hon gjorde mig sällskap. Och inatt drömde jag världens underbaraste
dröm! Blev så arg när jag vaknade, vi som precis fått hänga med in i
Tokio Hotels turnébuss.. ville bara somna om och fortsätta drömma :D haha.

Nu är älskling här :) Ska snart gå tillbaka till sängen o mysa med honom..
Ville bara blogga lite först. Idag ska jag försöka få lite gjort här hemma.
Måste duscha, städa lite och, om jag hinner, ska jag möblera om i rummet ;)
Isåfall kommer det nog upp ett par bilder senare.
Ikväll ska Kit sova här igen :) Han åker ju tillbaka till Karlskrona imorgon : /
Sen träffas vi inte på 2 veckor igen.

Aja. Back to bed ! Puss på er :)



Glöm inte tävlingen!
108460-2151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0