Torsdag

Den här veckan har gått så sjukt fort.. redan torsdag idag, och imorn är
det fredag och älskling kommer hem :) Vet ni vad? Vi firar 1 år på måndag!!
Tyvärr åker ju Kit tillbaka till Karlskrona på söndag så vi träffas inte på vår
1 årsdag, men vi ska fira på Lördag istället. Kit har en överraskning till mig
säger han.. så vi får se vad han har hittat på :D

Kom precis hem.. har varit ute och fixat lite grejer. Dock hinner jag inte va
hemma länge, för nu  blir det träning med Carro :) Ska även förbi Östenssons
och köpa lite ingredienser till världens godaste muffins m.m. som jag tänkte
baka ikväll. Ni skulle smaka dem, de är helt underbara. Muuums!

Nae nu måste jag packa och byta om :) Later !

Kommentarer
Postat av: Eluään

Grattis i förskott på 1årsdagen då! :D Ha det bra

2008-03-06 @ 17:20:10
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: emma

grattis i förskott :)

2008-03-06 @ 19:35:50
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis!
Nu ser din blogg knas ut igen, bara så att du vet det ;D

2008-03-06 @ 20:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0