Torsdag.

2 veckor kvar. Vaknade av ett sms från carro.. Vi hade tänkt ta en
morgonpromenad. Dock vet jag inte om man kan kalla halv 12 för morgon,
men det ska bli skönt med en promenad iaf :) Sov länge idag, till halv 11..
men jag kände att jag behövde en sovmorgon idag, igår var jag så trött att
jag somnade vid 12 nångång.

Har ringt gymnasieintagningen i Linköping precis.. hon sa att jag inte
behövde vara orolig om jag kommer in eller inte när jag hade 265 poäng
när jag slutade 9an. Woho! Stylist blir det. Och börja nu inte med erat
"Jag förstår inte att du får en chans till-snack" Jag har alltid varit duktig i skolan
så jag förstår inte varförinte jag är värd en gymnasieutbildning? Visst att jag
kommer ta studenten långt efter de flesta andra i min ålder, men de är det värt!
Att hålla på med smink och kläder i skolan är ju rena drömmen :D Aja.. nu
måste jag byta om och gå o möta caroline :) Synd att inte min kamera funkar..
får hoppas att Carro tar några bilder som jag kan visa här sen!
Efter promenaden ska jag hänga med älskling till stan.. så vi får se när jag
har tid att blogga nästa gång ;) Ha en bra dag! Puss.

Kommentarer
Postat av: Kusin Tindra

Hej Madde! Hoppas du kommer in på den utbildningen och att du tycker det är så roligt att kommer slutföra den! Sen kan du fixa mitt hår och mina kläder när jag blir äldre! Kram Tindra.

2008-03-20 @ 11:55:43
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Nix
: ) Den bloggen har jag inte ens sett : )

2008-03-20 @ 12:17:07
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tack : )

2008-03-20 @ 12:24:33
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad kul att du kommer komma in! :) Bra gjort!

2008-03-20 @ 12:32:17
Postat av: Eluään

Härligt att du kommer in på programmet du vill gå! :)

2008-03-20 @ 17:09:26
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Josephine

Åh, grattis! Hoppas bara att jag kommer in nu då, har "bara" 200 poäng nu men jag kommer mig höja mig massor nu sista terminen. Roligt att jobba med märken som Nouba och sebastian Trucco :)

2008-03-20 @ 17:12:44
URL: http://bitchtalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0