When there's no turning back.

Hejsan! Vad roligt att det är så många som är med och tävlar redan :)
Vilken dag det har varit, haha. Mötte Juhanna i stan vid halv 4, men innan det
träffade jag ett ex.... inte trevligt alls. Alltså vad ska man prata om? Ska man
stanna överhuvudtaget? Jag kände mig otrevlig som bara gick men jag hade
verkligen ingen lust att prata med honom, haha.
På stan hittade jag ett par nya fina skor :) Rosa tygskor från Fred Perry, fynd!
Juhanna köpte en svartvit sjal och svart ögonskugga eftersom hon ska klä ut
sig till punkare på hennes personalefest :D När vi kom hem till henne förut
så testade hon att sminka sig som en emo och fy vad roligt det var, hahah.
Du kanske borde bli emo på heltid Juhanna? ;)

Nu har jag precis sett Gossip girl och ätit lite. Blev onyttiga mackor nu på
kvällen.. hade ingen ork eller lust att ställa mig och laga någonting när jag
kom hem. Hade ju inte ätit något sedan 1 så då tar man vad som finns.

Jag tänkte på det här med äldre i trafiken.
Alltså dom tror ju verkligen att
dom är störst, bäst och kan göra vad dem vill för att dom är gamla. Eller?
Förut när jag cyklade in till stan gick det en tant rakt över gatan i ca 2 meter / h.
Bilar fick stanna och jag höll på att köra in i henne!

AJA, haha. Nu ska jag ringa älskling. Puss !

Min kväll:
20:00 Gossip Girl
21:00 The Starter Wife
21:55 Rules of Engagement
22:25 Brothers & Sisters
23:20 Seinfeld
23:50 CSI
00:50 Jay Leno Show


Kommentarer
Postat av: Eluään

Det ser ut som om du har en helkväll, med undantag av CSI, av TV att se fram emot ;) Ha en bra kväll!

2008-03-18 @ 21:54:00
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Eluään

Skulle vara jätteroligt om du antog utmaningen på min blogg, nämligen att skriva ett blogginlägg där man berättar om sitt bästa minne: eluaan.blogg.se/1205874451_mit...bsta_minne.html#comment
*
Ha en jättebra tisdagskväll Maddiie :)

2008-03-18 @ 22:34:56
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Josephine

Vet vilka skor du menar, skitsöta verkligen och så farligt dyra var dom inte :D

2008-03-19 @ 18:44:34
URL: http://bitchtalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0