ESC.

HAHA Jag älskar Björn! Skönt med någon som inte tar så seriöst på det här,
och inte ska hålla på att fjäska för allt & alla. Personligen tycker jag att vi ska
börja göra som England brukar - skicka ner något skämt-bidrag.. ett par
utklädda människor som dansar omkring. För jag är nog inte ensam om att
tycka att Eurovision har blivit ett stort skämt. Visst, det är roligt att se alla bidrag..
men det här med att rösta på sina grannland har ju spårat ur.

Nu ligger jag i sängen med Kits bärbara dator. Kit ligger brevid och tjatar på mig,
han vill att jag ska stänga av datorn & mysa med honom istället, haha. Såå det är
väl bäst att jag gör som han säger nu ;) Det är ju bäst att ta vara på tiden man har
tillsammans, snart åker han tillbaka till Stockholm igen.

Puss & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Grattis Maddiie, verkligen skitkul ju! Håller tummar och tår för mig, jag kommer ju att höja mig men om alla andra som kommit in redan höjer sig med är det ju inte så bra :D

2008-05-25 @ 14:38:53
URL: http://bitchtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0