Fredag!

Hej på er :) Allt bra? Det är inte bara jag som tycker det är grymt tråkigt att
jag inte har tid att blogga lika ofta längre har jag märkt. Men det blir ju så.
Jag jobbar från 9 till 2-4 nästan varje dag, därefter åker jag direkt till Korpen
och tränar. Sen när man kommer hem är man så trött så man bara ligger
i soffan o slöar resten av kvällen, haha :) Nu är Kit hemma också så de
senaste dagarna har jag träffat honom på min "fritid".

Nu har jag lunch så jag tänkte att jag skulle passa på att blogga lite. Är hos
pappa på Expert just nu.. vi har ätit lunch tillsammans varje dag eftersom
Harmoni ligger nästan precis brevid :) Igår blev det Sibylla, ingen höjdare.
Idag får det bli någon sallad. Har redan gått ner 2-3 kilo faktiskt, känns skönt.
Mer ska det bli ;)

Vad ska ni hitta på ikväll då? Det är underbart väder ute ju. Jag älskar det !
Ikväll blir det grillkväll i varamon, kommer nog bli skitkul :)

Nu måste jag tillbaka. Bloggar mer när jag kommer hem! Puss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ska också ner och grilla i varamon. Verkar som om hela motala kommer att befinna sig där ikväll xD

2008-05-09 @ 16:01:18
URL: http://bellolitoo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja du det är så fint väder i dag så nu ska jag gå ut! sedan ska jag städa..åtminstonet såger jag att jag ska ;) (och det borde jag verkligen för mitt rum är..)

2008-05-10 @ 14:03:22
URL: http://alprosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0