Fredag.

Hallåå :) Jag vet inte hur många gånger folk har sagt åt mig att blogga mer
de senaste dagarna, haha. Jag vet att jag varit helt usel på det, men jag har
prioriterat andra saker helt enkelt. Det känns som jag fått tillbaka mitt liv på
ett sätt :) Från misslyckad datanörd till.. ja, en ambitiös tjej som vet vad hon vill.
Det där lät ju lite som en beskrivning till en kontaktannons, men jag tror att ni
förstår vad jag menar ;) Jag känner mig inte lika misslyckad längre för att jag
hoppade av skolan, utan nu känns det som att jag gjorde rätt val :)
Fast jag tänker inte förneka att jag kommer tjuta floder på mina vänners
student. Inte för att dom tar studenten, utan för att jag inte gör det. Blä.

Aja.. Idag har jag varit på Harmoni mellan halv 9 och 3 ungefär. Vid 12 kom
Juhanna dit för att göra nagelförlägning :) Det blev skitbra. Tar lite mer än 2
timmar att göra det så hon var klar lagom tills jag slutade. Carro kom också
dit lite senare, så det slutade med att vi 3 gick på stan o kollade lite efter att
jag slutat. Mycket trevligt! Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Varit på
Willy's med pappa o handlat mat till kvällen bara :) Tacos blev det, skitgott.
När vi stog i kön på Willy's kom pappa på att han hade glömt plånboken på
jobbet, haha. Så då fick jag stå där med våra korgar och vänta i en halvtimme
medans han åkte och hämtade den.

Funderade på att gå ut ikväll men det är ju så jäkla tråkigt väder, hatar det!
Så vi får se vad som händer :) skönt att bara vara hemma ibland också..
Imorn ska vi upp tidigt för att åka på min kusins konfirmation, så därför borde
jag gå o lägga mig skapligt ikväll så att jag orkar. Men vi får se som sagt ;)
Hoppas ni får en trevlig kväll iaf! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0