Fredag.

Godmorgon! Idag är jag så extremt trött på alla idioter som det finns här
i Sverige, och framför allt här i Motala. Jag har sagt det förut: Jag längtar
tills jag kan flytta här ifrån. Tyvärr är det ett par år kvar tills dess.
Men allvarligt talat.. Jag förstår verkligen inte hur vissa människor tänker.
Antagligen är det väl jag som är för snäll som vanligt.. men jag tänker inte
tåla hur mycket som helst för det. Det ska bli skönt nu när 89:orna tar
studenten, då flyttar nog hälften av dem till andra städer och läser vidare 
hoppas jag, och då slipper vi också en hel del av idioterna.
Jag nämner inga namn ;)

Jaha, då var det fredag igen. Denna vecka gick ännu fortare än den förra..
helt sjukt vad tiden går. Sovmorgon idag, det behövde jag verkligen. Har sovit
ganska dåligt inatt, legat och tänkt på massor saker. Jag kände att jag var
tvungen att få ur mig lite, därav den lilla texten här över. Egentligen är jag ganska
glad idag, och jag mår ganska bra också, men ni vet hur det är.. och det är ju
sånt en blogg är till för, right? :)

Nu ska jag strax åka iväg till Harmoni. Idag har jag en hel del att göra :)
Får se när jag slutar, men eftersom jag inte har något annat planerat idag
så stannar jag nog ett tag. Det är skönt att vara där, då slipper man allt skit för
ett par timmar. Komma bort från datorn, alla "vänner" och allt annat.
Kit kommer hem ikväll förresten, han kommer vara hemma i över en vecka nu :)
Skitbra. Men men. Ha en bra dag! Puss & Kram.


4 days left

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har så jävla rätt. Jag sticker här ifrån så fort jag får chansen.

2008-05-23 @ 13:52:52
URL: http://xvergeltungx.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag flyttar från stan så mig slipper du i alla fall ;) Ska det bli skönt? :D Haha

2008-05-23 @ 18:16:09
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Josephine

Det är alltid kul med nytt smink, Har du hört något ifrån stylist än? :D

2008-05-23 @ 20:53:18
URL: http://bitchtalk.blogg.se/
Postat av: Josephine

Nej det har jag inte, får vänta till slutet av juni, början av juli. Längtar! :D

Kram

2008-05-24 @ 17:16:33
URL: http://bitchtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0