Fredag.

Höll på att skriva söndag först.. Det känns som det är söndag idag, tycker ni
inte? Imorse blev jag helt förvirrad när jag inte kunde hitta varken mamma eller
pappa, men sen kom jag på att det är en vanlig jobb-dag idag, haha.
Såå, hur är det med er då? Jag mår mycket bättre idag, dock är jag inte helt frisk.
Ska vara hemma o ta det lugnt i helgen, så att jag är frisk på måndag när jag ska
börja på Harmoni :) Gud va roligt det ska bli !

Roligt att jag fick positiv respons på den nya designen :) Tyvärr är jag inte
helt nöjd själv. Har redan tröttnat på den. Tråkig design = mindre bloggning.
Så jag ska fixa en ny design lite senare idag har jag tänkt.. Jag vill att en design
ska visa lite vem man är.. och jag är inte grå och tråkig, haha.

Nu måste jag hoppa in i duschen. Kit o jag ska ta en sväng till Maxi o kolla lite,
sen blir det en promenad i råssnäs :) Tråkigt väder idag, men det är ganska
varmt ändå. Aja, jag ska försöka blogga lite mer senare.. vill ju inte tappa alla
mina läsare ;) Puss på er!


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

vad är det för fel på bra kvalité och att slippa åka buss/tåg om man nu har råd att slippa sånt?

2008-05-02 @ 21:51:03
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Deny

Håller verkligen med dig om det där med söndag!

2008-05-02 @ 23:57:32
URL: http://denying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0