Fullt upp.

Hej allihopa :) Tänkte bara blogga en snabbis innan jag åker. Ska möta Julia
för att åka o träna nån timme, efter det blir det Burger King med Kit. Han hade
fått sånna där kuponger så vi skulle använda dem.
Idag har jag varit på Harmoni mellan 8 och 2 ungefär.. lika roligt som vanligt :)
Sara kom förbi vid 1 så gjorde jag manikyr på henne, blev bra för att vara första
gången, haha. Behöver lite mer övning tror jag nog :)

Måste skynda nu så att inte Julia får stå o vänta. När jag kommer hem ska jag
fixa lite med bloggdesignen, det ser ju hemskt ut nu. Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: julia

tack för träningssälskapet=) jag hör av mig när jag kommer hem om den 22 och träning:P

2008-05-13 @ 14:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0