La la like it.

Jag saknar min aktiva sida. Den skulle verkligen vara bra att ha såhär en
månad innan beach 08. För 2 år sedan ungefär, gick jag upp varje morgon
klockan 5 och tog en promenad på 1½ timme INNAN skolan. Det skulle jag
aldrig göra idag.. Inte ens om jag fick betalt, haha. Jag tog kvällspromenader,
körde 1 timme på en trampmaskin (som nu står inne i förrådet). Cyklade på
vår motionscykel och gjorde 100 sittups varje dag! Visst, det var på den tiden
jag hade ätstörningar och var besatt av min vikt och träningen. Men ändå..
Jag skulle inte ha något emot att bli lite mer som jag var då.

Jag funderar på att utmana mig själv. Under tre veckor ska jag gå upp tidigt
och ta en promenad innan jag åker till jobbet. Med undantag för lördag, söndag
och dagen efter studenten, då jag förmodligen kommer vara halvdöd haha :D
Jag ska även träna minst 4 ggr/vecka, göra sittups varje kväll, och inte äta
något godis, vitt bröd, pasta, glass eller pommes
. Jag ska försöka gå och
lägga mig innan 23 alla dagar utom de jag nämnde ovan + studenten den 5/6
ofc ;) och tvätta av mig sminket varje kväll (jag slarvar med det ibland).

Anledningen till att jag skriver det här i bloggen är för att det gör mig ännu
mer motiverad :) Jag kommer skriva om det i bloggen under de här 3 veckorna
och då kommer alla ni få veta om jag klarar det eller inte, hihi.


19/5 - 8/6. Dags att få ordning på livet nu va ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Madde! Anmälde jag mig till bloggträffen? Jag kommer nämligen inte ihåg om jag gjorde det till dig hehe..:)

2008-05-18 @ 17:57:35
URL: http://sollerax.blogg.se/
Postat av: Helena

Lycka till! :)

2008-05-19 @ 10:21:02
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: Pernilla

Hejhej!

Det verkar ju jätte bra ideé! Jag brukar också skriv sånt i bloggen då jag känner att jag måste göra det!

2008-05-19 @ 15:25:26
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0