Publishme.

Jag har ju som ni vet fått testa publishme nu ett tag.. några saker är bättre,
andra sämre. Det nya kommentar-systemet kommer nog ta ett tag att lära
sig. Nyss hittade jag en kommentar som skrevs den 30 april som jag inte
sett förut. Skumt. Kommentarerna sorteras liksom.. De kommentarer som
skrivs till det här inlägget hamnar för sig, och de kommentarer som skrivs
till något annat inlägg hamnar för sig.
Jag tror det är så iallafall, haha. Det tar som sagt ett tag att lära sig ;)

En annan sak som jag blir riktigt irriterad på är den nya bilduppladdnings-
grejen. Man laddar upp en bild, och där kan man sedan välja om man vill
posta den i miniatyr, stort format eller om man vill spara bilden. Men när
man trycker på spara så sparas inte bilden.. åh, jag blir så trött. Jag som
har en hel hög med bilder att visa er ;) Det känns ju inte så roligt att posta
varje bild i var sitt inlägg, haha. Aja, vi får hoppas att jag får ordning på det
här snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0