Söndag.

Söndag idag. Imorgon ska jag tillbaka till Harmoni igen och det känns bra :)
Idag har jag en hel del att göra.. fixa banner till Harmoni som sedan ska upp
här på bloggen, städa, fixa inför imorgon och åka till sommarstugan.
Åka till sommarstugan ska jag göra om sådär fem minuter, så jag hinner
bara blogga lite snabbt. Nästa vecka ska jag försöka prioritera bloggen lite
mer.. det är konstigt att ni är så många som fortsätter att läsa trots att jag
nästan inte bloggar någonting för tillfället :)

Nahe nu ska vi åka. Ha en bra dag! Puss


Kommentarer
Postat av: Micha

Hej! De här "startsidan" beach 08" länkarna du har.. Hur har du fått dem så snygga? Alltså, som "egna bilder" Jag har ju också länkar sådär längst upp, men mina är bara text liksom. Kan du inte förklara hur du gjorde? ;)

2008-05-11 @ 14:26:45
URL: http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0