Torsdag.

Gissa vad jag gör såhär dags en torsdagmorgon? Färgar håret ! Jag har
alltid varit så bra på att planera och sådär, verkligen.. haha :D Nae men igår
när jag varit iväg o tränat stannade jag till på Östenssons och köpte två paket
färg, en blekning och en silverfärg. Igår blekte jag och det blev gult, såklart.
Och eftersom silverfärgen skulle läggas i på torrt hår så var jag tvungen att vänta,
tills nu. Jag hoppas det blir bra, för när verkningstiden har gått ut måste jag
duscha snabbt som attan och sedan åka till jobbet :) Det är det bästa med att ha
lite lösa tider sådär, dock skulle jag gärna bo på jobbet om jag fick. Men nu ska
jag inte gå in på hur mycket jag gillar Harmoni, det har ni redan hört X antal ggr ;)

Vad händer idag då? :) Jag har en hel del planerat faktiskt.. mamma kommer
till jobbet vid 12 så ska vi gå iväg och äta lunch nånstans, sen vid 2 när hon
varit iväg på något möte kommer hon tillbaka så blir det ett vibrationspass :)
Måste ringa Juhanna idag kom jag på, hörde igår att hon fått hem en hel del
roliga grejer till den kommande bloggträffen, det ni!


Nahe nu ska jag äta lite frukost och bestämma dagens outfit :) Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Bea

Oj, silverfärg har jag aldrig hört talas om ! Vilket märke kommer det ifrån ?

2008-05-15 @ 11:46:03
URL: http://beeja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0