Working 9 to 9.

Japp, det stämmer.. Idag har jag varit på Harmoni från 9 till 21.
Men jag klagar inte ska ni veta ;) Jag älskar att vara där, känner
mig lite som en seriös businesswoman, haha. Fast jag kan väl
erkänna att jag var ganska trött när jag kom hem. Kommer nog
somna redan vid tio ikväll. Vilket är om sådär 15 minuter ;)
Lite synd att jag missade träningen o promenaden med J idag,
men det blir fler tillfällen. Anledningen till att jag var kvar så länge
var att det var personalmöte. Vi åt baguetter, planerade och tog
lite nya bilder på hela gänget :) riktigt trevligt.

Idag fixade jag manikyr på Karin och Julia också :) Dom kom
hem från Bulgarien imorse så det var kul att träffa dom. Lite färg
hade dom fått iaf ;) Annars har jag gjort manikyr på mig själv,
Cissi har fixat mina bryn (som behövdes :P), och en hel del andra
smågrejer.

Nahe nu ska jag gå och lägga mig. Ny dag imorgon, ska bli skönt
med lite sovmorgon iaf :) Sov gott. Puss!


Receptionen :)

Här sitter jag när jag fixar naglar ;)

Kommentarer
Postat av: H

verkligen jätte fint och mysigt^^

2008-05-26 @ 16:04:57
URL: http://minii-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0