Ett år äldre.

Då var även denna helgen över, och jag har hunnit bli ett år äldre. I fredags blev det fest hos Carro, men kvällen blev rätt konstig. Igår vaknade jag av att familjen sjöng för mig, det är en tradition som vi alltid haft, sen kom släkten på mammas sida och firade mig. Fick en jättefin platt-tång av mina mostrar, en ros och pengar. Kvällen spenderades med familjen.. låter tråkigt kanske, men jag känner faktiskt inte för att festa längre. Kanske för att jag är nitton nu, haha. Idag har jag bara legat i sängen fram tills klockan fyra då släkten på pappas sida kom hit ;) Sen gick jag tillbaka till sängen när de åkte hem :P Så det har inte varit någon händelserik dag idag precis, men jag är glad ändå. Det har varit en mycket bra helg, och jag är nöjd med min födelsedag. Visst känns det lite jobbigt att vara nitton nu, men äsch.. får väl tänka positivt - ett år kvar till tjugo. Det bästa med den här helgen är ändå att det känns som jag fått reda på vilka mina riktiga vänner är, vilka som egentligen betyder något och vilka som jag betyder någonting för. Jag hoppas ni vet vilka ni är, ni är bäst.

Nu är det sleeptime, skönt med bara en lektion på morgonen imorgon ;) Puss.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Synd att jag inte kunde va me o fira dig i fredags :/ men grattis i efterskott :)

2008-11-17 @ 07:00:45
Postat av: sara

Jag e din vän=)

2008-11-17 @ 23:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0