Äntligen fredag.

Klockan är halv fyra vilket betyder att det snart är dags för att börja göra sig iordning för kvällen. Den här dagen har gått precis lika fort som alla andra, och jag har inte fått något vettigt gjort. Imorse gick jag upp tidigt för att skriva en inköpslista till mamma.. den blev ganska lång så jag behöver väl inte räkna med att hon ska köpa allting, haha. Men lite smink o andra småprylar skulle hon kolla på iaf :)

Har köpt en fin brun hatt som jag ska ha på mig ikväll. Min nya partyhatt, hihi. Ikväll blire förfest hos Carro, kanske går förbi en halloweenfest också, som skulle vara här ute på väster där jag bor. Sara ska med så det blir nog trevligt :D Synd bara att vädret är skit och man inte har bil, men det löser sig väl.

Duschtime.

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Så.. 2009 börjar närma sig. Finns det något oförglömligt som hänt dig 2008? Något bra då.. självklart händer det dåliga. Men låt oss föröska glömma det och gå vidare.. Nå, vad är det bästa som har hänt dig hittills 2008?

2008-10-31 @ 17:17:19
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0