It's been a while..

Det är ganska exakt en månad sedan jag bloggade sist. Jag har inte glömt bort er.. nej, jag har nog varit inne här nästan varje dag o kollat. Men när man möts av 48 nya spam-kommentarer på engelska varje gång man loggar in är det inte så jäkla kul längre. Så jag tröttnade, och så har jag inte haft speciellt mycket tid heller. Fast jag är glad att så många av er har fortsatt att gå in här varje dag o kollat, trots att jag inte har bloggat på så länge.. och många av er har tjatat på mig att jag ska blogga - Here I am, nu lovar jag att jag ska bli bättre på det här :)
Mycket har hänt på en månad kan jag lova.. Mest roliga saker, så jag vet inte riktig vart jag ska börja. Den här veckan har jag varit i Stockholm med skolan x2, en gång i onsdags då vi var på museum, gick på stan i en massa timmar och avslutade med NOIR-visning på Wella studio. Den natten sov jag hos Josephine i linköping, sen hade vi en lektion i torsdags och på fredagsen åkte vi tillbaka till sthlm för att gå på Beauty 08-mässa. Fredagen blev mycket roligare än onsdagen, trots att vi inte gjorde mycket mer än att gå på den där mässan. Vi shoppade som galningar allihopa, var med på workshop hos Scratch nails och så såg vi en hel del kända personligheter såklart. Jag ska försöka få tag på lite bilder som de andra tjejerna tog, så får ni se ;)
När jag kom hem i fredags åkte jag direkt till Carro, för där var det fest. Himla trevligt faktiskt :) Vid 12-1 drog vi till Shippers och efter det blev det efterfest hos Carro igen. Lördagen spenderade jag i sängen fram till kl. 12 på natten, då vi drog till shippers igen haha :D Och igår gick vi ut och åt för att fira farfar som fyllde 66 :) Jag var dock väldigt seg så jag höll på att somna flera gånger.. när vi kom hem på kvällen somnade jag nog redan vid 21, med kläder och hela köret.

Det är min helg det.. Vad jag gjort mer den senaste månaden får vi ta nån annan gång. Jag har ju lov nu så jag har all tid i världen att blogga ;) Hoppas ni gillar nya designen förresten!
NU - - -> Dusch, sen ska jag träffa Juhanni :) Puss!

Alla bilder är lånade av Josephine, svalasvala @ bdb.



Kommentarer
Postat av: Josephine

Kul att du bloggar igen, måste ju hålla koll på vad du gör under veckorna och helgerna, hihi.

Btw kommer ingen in på min bdb ändå, ;D

2008-10-27 @ 17:47:40
URL: http://hvstylist.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hej!



Jag var med på visningen på wella studio när noir Stockholm hade sin visning. Vet du vart jag kan få tag på mer bilder på visningen? //Nicole

2008-11-16 @ 15:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0