Onsdag.

Vad fort tiden går då.. sjukt. Imorse tog jag sovmorgon till halv elva, sedan dess har jag ätit, fixat naglarna och bränt en ny skiva. That's it. Sju timmar.. :D Aja, naglarna blev ju väldigt fina iaf - gjorde först iordning nagelbanden med mina verktyg från O.P.I., polerade, skrubbade och smörjde in. Underlack, fransk manikyr och sen gjorde jag ett par blommor på tummarna och små röda rosetter på varje nagel. Får väl ta lite bilder sen så får ni se, hihi.

Snart ska jag ut till landet och basta. Det har jag gjort ett par gånger den senaste månaden.. Skithärligt ju :D Imorgon funderar jag på att åka bort till Korpen o sola också, så att jag är fräsch till helgen.
Är hemma igen vid nio, då blire Grey's och sen bloggar jag väl nån mer gång innan jag går o lägger mig. Puss på er.

Saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Josephine

BILDER!

Jag har mina konaglar nu, haha ;D

2008-10-30 @ 07:05:32
URL: http://hvstylist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0