Promenad med Jonna.

Idag är en dålig dag egentligen, men jag ska försöka göra något vettigt av den. Snart ska jag möta Jonna och ta en promenad med henne och hennes hundar Nisse o Taco. Vi har varit ute o gått nästan varje kväll de senaste veckorna, dock går vi för långsamt för att det ska synas på vågen haha. Men det är ju alltid härligt att komma ut lite ändå :D

Tänkte berätta vad jag köpte i sthlm i onsdags och i fredags.. i onsdags var vi ju på stan i en massa timmar så då blev det shopping på Top Shop där jag köpte några snygga trosor, Svea - tuggummin, Pashion - nageltippar, en rosa burk med läppglans och nån glittergrej, och H&M där jag köpte en grå tröja och ett par spetstights.
I fredags blev det inte så jättemycket shopping för min del, men jag kom ändå hem med en full megastor påse från Bobby's hårstudio.. Det delades ju ut massor gratisgrejer ni vet ;) Jag köpte en twinkle eyeliner och en ögonskugga från MakeUpStore, nagelstämplar och tre handkrämer från O.P.I. Det var allt tror jag :P får ta kort på det sen så får ni se.

Nu skrev Jonna till mig på msn, så nu ska vi gå ut :) Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: ami

var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :)

2008-10-27 @ 19:58:41
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: Anonym

Du o gratis grejjer;) men gratis är juh bäst så e de juh=)

2008-10-27 @ 20:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0