Städning pågår.

Nu har jag varit duktig och städat sedan jag bloggade sist.. inte lite svettigt kan jag lova, haha. Men fint blire :D Synd att jag inte tog ett par före-bilder så att ni kunde få se. Äsch, ni får se resultatet sen iaf. Nu har jag ställt min bärbara vid skrivbordet istället.. mycket bekvämare att sitta här än att ligga med den i sängen.

På ett sätt vill jag inte att det ska bli helg, för helgerna går så jäkla fort och då börjar skolan snart. Men den här helgen är lika fullplanerad som vanligt, så då är det klart att man längtar :) På fredag ska jag hem till Carro med gänget, förfest och sen Shippers som vanligt antar jag.. och på lördag ska vi fira Jimmy kamel som fyller tjugo den andra november. Då blire förfest hos Ywonne och sen Hugos :) De tre kommande helgerna är lika fullspäckade dom. Egentligen förstår jag inte hur jag orkar, men roligt är det ju. Sen den tjugoandra - jag kan inte skriva siffror för mitt siffertang.bord funkar inte - ska jag, Jonna, Fredrik, Magnus och kanske Carro o hennes kille på kryssning :D Jag har aldrig varit på kryssning förut så det ska bli askul.

Aja, det kanske är bäst att jag fixar det sista rummet och sedan hoppar in i duschen nu.. vi ska ju på bio snart. Puss.


Kommentarer
Postat av: Jonna

22:a december om du kommer ihåg :D

2008-10-29 @ 06:58:49
Postat av: Josephine

Vad roligt du kommer att ha det määäädiie ;D

Har du gjort svenska läxan? :P

2008-10-29 @ 13:49:31
URL: http://hvstylist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0