Success.

Jag blev arg på mig själv imorse när jag vaknade och såg att klockan var elva redan.. jag bestämde mig igår för att jag skulle gå upp tidigt idag och försöka få lite gjort i mitt rum. När jag hade städat i ungefär en halvtimme gick jag ner för att göra lite mat. En asgod omelett med wokade grönsaker och fetaost blev det :) När jag var klar med maten kollade jag på klockan och då var den tio i elva, haha :D Jag hade glömt att ställa om klockan som jag har vid sängen, så den var visst bara tio när jag gick upp. Så idag har jag redan hunnit med en massa grejer, och klockan är bara tolv :)

Nu har jag ätit lite och är snart klar med städningen. Eller klar är jag väl inte direkt - jag har slängt ut allt skit i hallen, haha. Så i rummet börjar det se fint ut iaf ;) Jag ska försöka hinna måla om och sådär nu på lovet, så det bara är nya möbler som fattas. Mitt mål är att vara klar med rummet tills min födelsedag, och det är ju inte så långt kvar nu..

Ikväll blire bio. High school musical 3 ska vi se, haha ;) Det var den enda filmen som gick som jag inte redan har sett.. Mamma mia såg jag för nån månad sedan, och förra veckan var jag o såg Rallybrudar, den va skithärlig. Är high school musical filmerna bra? Jag har inte sett nån av dom än så jag vet inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0