Torsdag.

I don't believe that anybody feels
The way I do about you now


Mår inget vidare idag.. efter frukosten gick jag tillbaka till sängen o sov ett tag till. Har mått illa och känt mig yr de två senaste dagarna, ingen aning om varför :S Får hoppas det blir bättre snart.
Ikväll ska jag o Carro till Harmoni på Rosa bandet-kväll. Det blir nog roligt :) Sen efter det ska vi stanna i stan för det är nåt skit där ikväll - nordman ska spela på torget och alla affärer har öppet till tio. Jag ska kolla på lite underkläder och en stickad tröja med. Yes :)

Imorgon åker mamma till Ullared med mina mostrar, så jag ska skriva Inköps-lista och fixa naglarna på henne ikväll. Lite tråkigt att jag inte kunde hänga med, men har man inga pengar så.. Jag och M ska nog åka nångång nästa månad istället :)

Nae nu måste jag hoppa in i duschen och börja göra mig iordning.
P & K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0