Love Is All Around

Kul när man sover till halv tre en lördag! Visserligen somnade jag inte förrän vid 5 inatt, men ändå.. Så idag har jag inte gjort ett skit. Ätit, suttit här, chillat osv. Vilat upp mig lite efter en seg vecka :) Ikväll ska jag på kräftskiva hos M, kommer nog bli kul =) Imorgon skulle jag åkt till Mjölby egentligen, men det tror jag att jag skiter i.. behöver vara hemma o göra lite läxor och sådär istället. Mjölby får vänta, det är ju absolut ingen brådska att åka hem till den där -------.

Iallafall.. igår var en väldigt rolig dag :) Mellan 8 och 12 hade vi en hantverkslektion då vi färgade fransar o bryn, permanentade fransar, fixade naglar och sminkade våra första kunder. Jag och Josephine var tillsammans och det gick jättebra tycker jag =) Sista lektionen var bild, då målade tecknade vi kroki och fortsatte med färglära. Buss hem, stannade i stan och fixade lite naglar och åt mat hos mormor o morfar, sen åkte jag hem o fixade till mig, drack lite vin och åt B&J's cookie dough med födelsedagsbarnet M :) Vid 10 tiden åkte vi till stan, köpte pommes på Sibylla, träffade trevligt folk på Brygget och sen gick vi till Shippers och där var vi till kl. 2 typ :) Sjöng kareoke, dansade och allt som hör till. Halv 3 åkte vi på efterfest på Ekön hos Carros grannar, haha. Där snackade vi skit, sjöng singstar och sådär. Sen somnade jag i soffan vid 4 tiden, haha. Jag var inte den enda som somnade dock :D Och jag hade faktiskt varit vaken i nästan 24 timmar då så det är ganska förståeligt ;)

Vad har jag gjort mer den senaste veckan då, hmm.. Förra söndagen spenderade jag på en lidl-parkering tack vare den där i mjöby! Tog en promenad med B gjorde jag också, just det :) Nu i veckan har jag bl.a. hunnit med att gå till tandläkaren, umgås med Sara, ha mamma-kväll i skolan då vi färgade fransar o bryn på våra mammor, äta sushi med kit, gå på studiebesök på länsmuseet, få fler penslar, en pincett och ett etui från skolan.. och, ja det var nog allt :) Kan ni fatta att det är oktober snart? Herregud. Och snart fyller jag ju år också, fast det är inget jag räknar ner till precis.. jag gillar att vara 18.

Aja nu ska jag väl börja göra mig iordning för kvällen, jag blir hämtad om sådär 30 minuter. Typiskt mig att vara sen.. Bloggar säkert mer imorgon ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Jag gillar också att vara 18! Vill inte bli 19, haha ;)

2008-10-01 @ 19:38:06
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0