The reason is you.

Ingen bra dag idag.. jag mår skit. Som jag gjort ganska ofta den senaste tiden : / Förkylningen vägrar släppa, har gått och varit sådär halvsjuk i 3 veckor snart. I skolan var det helt okej iaf :) Vi hade en lång bildlektion, matte och sen en hantverkslektion där vi repeterade lite schamponering, ställde diagnos och gick igenom lite L'oréal-produkter. I början av hantverkslektionen fixade vi till oss med Nouba-sminket och sprang iväg o tog skolkort. Det blev skit, som alltid. Men jag orkar inte bry mig faktiskt.. :P Sov på bussen både till och från Linköping idag. Min kropp är känns helt utmattad, trots att jag sovit mycket i helgen.. Mår jag inte bättre imorgon så måste jag nog stanna hemma, dock skulle jag behöva gå till skolan för vi har svenska redovisning och sådär. Men men. Vi får se hur det blir, huvudsaken är att jag inte missar onsdag.. då ska vi på studiebesök, och så får vi sminket o borstarna! :)

Något positivt som hände idag var att jag fick mitt paket från H&M :D Inget speciellt egentligen, bara ett par nya tights och en t-shirt. Men om ni hade sett hur mina tights såg ut i skolan idag så skulle ni förstå ;) haha.

Nahe, back to svenska-plugg och städning. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sali

Gud vad glad jag blev av din gulliga kommentar! Sånna kommentarer behöver man ibland för att orka fortsätta! Tak så mycket! Jag kommer återkomma till bloggen dom närmaste dagarna! =)

Kram på dig!

2008-09-16 @ 15:42:49
URL: http://improveme.se/blog/Salicious
Postat av: BlackBerry

Din utbildning verkar vara helt toppen!

2008-09-17 @ 00:06:33
URL: http://www.metrobloggen.se/blackberry
Postat av: Sali

Nu har jag börjat blogga lite grann igen ;) Kommer säkert bli mer o mer om några dagar.

2008-09-17 @ 10:51:15
URL: http://improveme.se/blog/Salicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0