Tisdag.

Vad fort den här dagen har gått då, klockan är redan över sju. Och inte har jag gjort något vettigt idag heller, pfft. Iofs kom jag hem ganska sent, vid halv fem ungefär.. Sen har jag ätit, suttit här och nu åkte Kit hem precis. I skolan var det lite trevligare än vanligt. Vi hade bara tråkiga lektioner som svenska, matte och historia, men folket gjorde allt mycket roligare :) Det blev många skratt under dagen!

På sista lektionen, som var historia, var jag så extremt trött så jag satt och somnade till lite hela tiden. Jättejobbigt, men jag kan inte rå för att jag är så trött ju.. Jag gick o la mig skittidigt igårkväll. Iallafall.. sen tog jag bussen hem och då hade jag bestämt mig för att jag skulle sova. Alla andra dagar somnar jag direkt när jag sätter mig på bussen, hur lätt som helst. Idag, bara för att jag hade BESTÄMT mig för att sova så gick det inte. Jag testade alla olika sitt-ställningar, tog av mig jackan, tog på mig jackan, musik, utan musik. Det var helt omöjligt. Tillslut, när det var ca. 20 min kvar av resan, då somnade jag. Såklart.

Nu ska jag försöka få lite gjort här hemma, fixa med städning och tvätt. Imorgon hoppas jag att allt är klart, för då tänkte jag börja måla i rummet :) Jag ska göra om lite förstår ni, är trött på det röda nu. Ni får se före- och efterbilder sen ;)

Imorgon börjar jag 8.15 och slutar vid 15, så det blir ingen bloggning förrän jag kommer hem vid 17. Så ni får helt enkelt stå ut tills dess ;) Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0