Det blir inte alltid som man tänkt sig.. Ibland blir det bättre !

Himla rolig kväll igår :) Eller hela dagen var ju faktiskt riktigt rolig. I skolan färgade vi fransar och bryn på varandra, det blev jättefint ! När alla var färdiga var det ca. 30 minuter kvar av lektionen så då sa Elisabeth "Ja, ni får låna Nouba-sminket om ni vill" HV1STY goes wild framför speglarna, haha. Sen var det lunch och Bild & Form, och sedan slutade vi. Jag och Josephine hade skitkul på bussen från skolan till rese.c. Det satt en kille där som hade bråttom för att han skulle med nån buss, och bara för det så får bilen framför oss motorstopp, då börjar killen skrika massor saker, sen blir det rött vid varenda trafikljus. När vi kommer in till stan stannar bussen vid ett övergångsställe för att släppa över en tant som går i 1m/h. Killen skriker "kör över tanten, jag har bråttom" Hahaha. Ganska elakt egentligen, men det var riktigt kul just då, haha :D

På bussen hem till Motala sov jag.. Jag var helt slut och hade bestämt mig för att bara vara hemma hela kvällen. Så blev det visst inte, istället hade jag en helt sjukt rolig kväll med Carro :D Förfest hos en kille på Ekön, där var vi bara 4 pers men sen hittade jag J på balkongen under, så då kom han och hans kompisar upp till oss :D Det slutade med att det var värsta festen där, haha. Jag o Carro gick även ner till grannen och hälsade på, det visade sig att det var min kompis syster som bodde där :) Världen är bra liten ibland alltså.
Vid lite över 12 åkte vi till stan, eller först skjutsade M hem mig så att jag kunde hämta mitt pass som jag alltid (!) glömmer. När vi kom till stan gick jag och M till Brygget för att träffa Jonna & Co. och resten gick till hamnen :) Efter ett tag skulle folket till Shippers så då hängde vi med vi också, där träffade jag massor trevlig folk. Carro o jag sjöng Kareoke, Nordman tror jag det var, eller var det Hero med Enrique Iglesias? Haha jag minns inte. Vi gick vidare till Sibylla och hade det mysigt och sen blev jag hemskjutsad. Hade tänkt äta min kycklingssallad som jag hade kvar efter kvällsmaten, men jag däckade efter ett par tuggor och när jag vaknade vid 13 idag så låg salladen där brevid mig, hahaha.

Idag har jag bara varit hemma o chillat :) Fått lite gjort i rummet iaf.. städade golvet förut, så nu är det rent o snyggt där. När jag städade hittade jag 20-lappar, tior och enkronor lite överallt som jag la i en B&J's burk. När jag städat klart räknade jag pengarna och det var närmare 600:- !!! Herre min gud, jag visste inte ens att jag hade några pengar :D Så jag beställde skorna jag bloggade om i tisdags för att fira lite :) Jag är glad.

Nu har jag precis ätit kvällsmat och ska fortsätta städa, måste rensa lite i förrådet och sådär :) Blir en hemmakväll ikväll, känner att jag behöver det, annars kommer jag aldrig orka gå till skolan nästa vecka. Se film med mamma, äta glass, hitta mer pengar bland skräpet ( haha ) och bara ta det lugnt. Det låter inte helt fel va? Puss på er =)

Kommentarer
Postat av: Josephine

hahah, alltid kul med pengar, nu sparar jag till stockholm! :D

2008-09-06 @ 17:46:46
URL: http://hvstylist.blogg.se/
Postat av: sara

Faan madde jag vill ut o festa med dej snart=) jag har alltid så kul med dej när vi är ute!! =D

2008-09-07 @ 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0