Jag har nog tröttnat helt enkelt.

Jag vet inte hur många gånger jag har försökt återuppta bloggandet nu, men det går helt enkelt inte. Bloggar max en vecka, sen tröttnar jag. Jag förstår inte hur alla ni fortsätter att gå in här, nästan varje dag.. Måste ju vara urtråkigt att mötas av samma inlägg hela tiden :D

Jag har funderat länge på att skaffa ny blogg, men eftersom jag haft den här bloggen i snart tre år känns det svårt att lämna den.. Det är ju med den här bloggen jag låg på Mest aktiva, hade massor läsare och fick många roliga erbjudanden. Men det är nog ändå dags att börja om på nytt... Så idag tar jag bort lösenordet från min nya blogg - the Stylist, som jag hoppas att ni kommer tycka om :) Här kommer jag skriva om det jag tycker är roligast, istället för massor tråkiga dagboks-inlägg som ser likadana ut. Jag har ju ett ganska tråkigt liv just nu, haha :P Den här bloggen kommer jag ha kvar ifall det är någon som känner för att läsa lite gamla inlägg ibland, det kan ju vara kul, speciellt eftersom jag startade bloggen för 3 år sedan när jag var ganska fjortis :D

Aja, välkommen in och läs.. lämna gärna en kommentar också om vad du tycker om den nya bloggen/designen :)

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: aGGis

nice blogg =P

2009-05-24 @ 00:44:24
URL: http://aggizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0