Bilder från lägenheten - nästa alla smågrejer på plats.


Badrummet. Det är mitt löshår som hänger där, haha.


Liten del av garderoben.


Liten del av garderoben.


Hall.


Ena väggen i vardagsrummet.


Andra väggen i vardagsrummet. Skrot-tv:n ska bytas ut så fort
jag får pengar, men den duger så länge :)


"Sovrummet" Bilden är tagen från vardagsrummet.


Kök. Kaklet är det värsta i hela lägenheten tror jag..
ska köpa svart kakeldekor och sätta på :)


Andra väggen i köket.

I helgen ska jag köpa köksbord och flytta säng, soffa och soffbord.
Det kommer upp mer bilder sen när allt är färdigt :)


Kommentarer
Postat av: Julia

DET SER JÄTTEFINT UT,JAG O JOHANNA FÅR VÄL KOMMA SNART O HÄLSA PÅ ? :)

2009-12-04 @ 16:28:45
URL: http://juliaarnborger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0