Söndag.

Vilken jävla helg! Jag har haft fullt upp heeela tiden.. Det här är första gången som jag är själv i lägenheten den här helgen tror jag. När nån drar härifrån, kommer det nån annan. Men vet ni vad? Jag har haft jäkligt roligt :) Gårdagen var skitrolig.. Anna fyllde så först var vi på fest där, sen drog vi till Sara :) Kvällen blev väl inte riktigt som planerat, men det blir det väl aldrig när alkohol är inblandat... Huvudsaken är iaf att jag haft kul!

Nu ska jag ta en dusch, laga lite mat och bara njuta av ensamheten. Imorgon är det en ny vecka, sista veckan innan lovet :D Behöver verkligen lite ledigt nu känner jag!

Dags att sätta fart.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0